Μπεχαράνο στο Panetolikos News : '' Κανένας δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου για την ανανέωση''


Ο Ντάνι Μπεχαράνο σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του, μας ενημέρωσε οτι κανένας δεν τον έχει ειδοποιήσει απ'την ΠΑΕ Παναιτωλικός απ'τη στιγμή που έληξε το συμβόλαιό του.

Χαρακτηριστικά αυτά που ανέφερε :
'' Δεν έχω μιλήσει με κανέναν απ'τον Παναιτωλικό, κανένας μέχρι σήμερα δε με κάλεσε για να ανανεώσω το συμβόλαιό μου. Αν η διοίκηση δεν επικοινωνεί με κάποιους παίκτες αυτό είναι άλλο θέμα, εμείς δε μπορούμε να κάνουμε κάτι, η διοίκηση αποφασίζει με ποιούς παίκτες θα ανανεώσει.
Αν και περίμενα κάτι διαφορετικό, πλέον δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο απ'τη στιγμή που κανένας δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου.
Είμαι ευγνώμων για τον κόσμο του Παναιτωλικού και για την αγάπη που μου έδωσε όλο αυτό το διάστημα στο Αγρίνιο '' .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πανηγύρισαν εχθές οι Βραζιλιάνοι του Παναιτωλικού!

H προϊστορία ανάμεσα σε Παναιτωλικό και ΟΦΗ στο Αγρίνιο (video)

ΟΡΙΣΤΙΚΟ : Συμφώνησαν οι «7» με Βασιλειάδη για ΕΡΤ!