Βαγγέλης Μόρας: '' Δε με σεβάστηκαν καθόλου στον Παναιτωλικό ''



Στην εκπομπή SuperSport της TRT ήταν καλεσμένος χθες ο Βαγγέλης Μόρας και μεταξύ των άλλων μίλησε και για τον Παναιτωλικό εκφράζοντας τρομερή δυσαρέσκεια απ'τη συμπεριφορά κάποιων πρoς το πρόσωπό του. 

Αναλυτικά όσα ανέφερε :

Πάντα έλεγα ότι τα είχα δει όλα στο ποδόσφαιρο. Φέτος όμως βίωσα καταστάσεις απίστευτες. Με έχουν βάλει σε σκέψεις για το αν θα συνεχίσω.
Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Θα το κάνω σύντομα.
Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν στον Παναιτωλικό. Εκεί άκουγα πράγματα για μένα που δεν ίσχυαν. Όλη η ευθύνη είχε πέσει πάνω μου για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας. Δεν με σεβάστηκαν. Και δεν μιλάω για το αγωνιστικό.
Όταν θίγεις εμένα και την προσωπικότητα μου αρχίζω και τα χάνω. Το ήθος και η εικόνα μου ήταν πάντα σημαντικά για μένα.
Το να μου χαλάσεις την εικόνα και όλα αυτά που έχω κάνει στην καριέρα μου με θίγει. Θέλω να με έχουν σαν πρότυπο τα νέα παιδιά γιατί ασχολούμαι με τις ακαδημίες και ξέρω πόσο σημαντικό είναι το ήθος στον αθλητή.
Δεν είναι μόνο το ποδόσφαιρο αλλά το σημαντικό είναι να είσαι σωστός σαν άνθρωπος. Εκεί που το έζησα στη Βερόνα είτε την τελευταία μου χρονιά στην ομάδα είτε την επόμενη που επέστρεψα ως αντίπαλο. Εκεί κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πανηγύρισαν εχθές οι Βραζιλιάνοι του Παναιτωλικού!

H προϊστορία ανάμεσα σε Παναιτωλικό και ΟΦΗ στο Αγρίνιο (video)

ΟΡΙΣΤΙΚΟ : Συμφώνησαν οι «7» με Βασιλειάδη για ΕΡΤ!